Telefon tuşlarını kullanarak daha hızlı temel bankacılık işlemleri!

444 00 72 Akbank Özel Telefon Şubesi ve Sesli Yanıt Sistemi aracılığı ile siz değerli Akbank Private Banking müşterileri sadece telefonunuzun tuşlarını kullanarak Döviz, Fon, Repo, Kredi Kartı Ödeme, Virman gibi birçok temel bankacılık işlemini çok daha hızlı ve kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Bankamız telefonun diğer ucunda!

Akbank Banka Kartınız (Neo) veya kredi kartınız varsa 444 00 72 Akbank Telefon Şubesi'ni herhangi bir başvuru yapmadan hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

Parolasız Kullanım

444 00 72'i arayarak:
  • Akbank Müşteri Numaranızı ve banka kartı (Neo) şifrenizi tuşlayarak, EFT-havale gibi, hesabınızdan para çıkışı gerektiren işlemler dışındaki tüm bankacılık ve kredi kartı işlemlerinizi
  • Akbank kredi kartı numaranızı ve  şifrenizi tuşlayarak,  tüm kredi kartı işlemlerinizi tek bir telefonla gerçekleştirebilirsiniz.

Para transferi ve ödeme talimatı gibi, hesabınızdan para çıkışı gerektiren riskli işlemleri Akbank Telefon Şubesi üzerinden güvenli olarak gerçekleştirebilmeniz için, müşteri numarası ve banka kartı şifrenize ilave olarak parola ve cep şifre bilgisi de sorgulanmaktadır.

Parolalı Kullanım

Müşteri Numarası ve Akbank Banka Kartı (Neo) Şifresi kullanarak yapabildiğiniz işlemlere ilave olarak; 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi'nde EFT ve havale gibi, hesabınızdan para çıkışı gerektiren işlemleri de yapmak istiyorsanız, herhangi bir Akbank Şubesi'ne gelerek parolanızı belirlemeniz yeterli olacaktır.

Artık parolanızı almanız çok kolay! Parolanızı 2 basit adımda kolayca alabilirsiniz.

Parolanızı almak için;

  • En yakın Akbank Şubesi'ne gelerek "Parola Talep Formu"nu eksiksiz ve okunaklı olarak doldurup şubemizdeki Müşteri Temsilcisine teslim etmeniz,
  • Bankamızdan cep telefonunuza gelecek "parola belirleme mesajı"nı aldıktan sonra belirlediğiniz parolayı* 3 gün içerisinde 05324442525'e göndermeniz yeterlidir.
  • Parola 6 haneden 10 haneye kadar harf veya rakamdan oluşacak şekilde belirlenir. Akbank tarafından gönderilen mesaja cevap olarak parola boşluk belirlediğiniz parola olarak yazılır ve gönderilir. Parolanız anında kullanıma açılır.
    Örnek parola belirleme SMS metni :

Sesli Yanıt Sistemi

444 00 72 Akbank Telefon Şubesi’nde, basit menü ve yönlendirme mesajları ile Müşteri Temsilcisine bağlanmadan, Sesli Yanıt Sistemi aracılığı ile sadece telefonunuzun tuşlarını kullanarak Döviz, Fon, Repo, Kredi Kartı Ödeme, Virman gibi birçok temel bankacılık işlemini çok daha hızlı ve kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Sesli Yanıt Sistemi ile yapılabilen işlemler
Müşteri Temsilcisi ile yapılabilen işlemler
1. Akbank Telefon Şubesi’ne Nasıl Başvuracağım?
2. Akbank Telefon Şubesi’ni Kullanmanın Faydaları Nelerdir?
3. 444 00 72’i Aramak Ücretli midir?
4. Akbank Telefon Şubesi’ni Herkes Kullanabilir mi?
5. Akbank Telefon Şubesi’ni Hangi Saatlerde Arayabilirim?
6. Telefon Şubesi’nde Ne Tür Hizmetler Verilmektedir?
7. Sesli Yanıt Sistemi Nedir?
8. Akbank Telefon Şubesi’ni Kullanmak Güvenli midir?
9. Kredi Kartı Şifrelerimi Telefonda Nasıl Belirleyebilirim?
10. Akbank Telefon Şubesi Çalışanları Ben Aramasam da Hesaplarıma Erişebilir mi?
11. Akbank Telefon Şubesi’ni Kullanmak İçin Nasıl Başvuracağım? Parola Nedir?
12. Parolamı Kaybedersem/Unutursam Ne Yapmalıyım?
13. Neo Kart Şifremi Unutursam/Kaybedersem/Değiştirmek İstersem Ne Yapmalıyım?
14. Akbank Telefon Şubesi’nden Benim Yerime Bir Başkası İşlem Yapabilir mi?
15. Akbank Telefon Şubesi’nde İşlem Limit ve Saatleri Nelerdir?
16. Akbank Telefon Şubesi’ni Arayarak Kredi Kartı Ödemelerimi Yapabilir miyim?
17. Akbank Telefon Şubesi’ni Arayarak Yaptığım Havale ve EFT’ler Ne Zaman Karşı Tarafa Ulaşır?