Müşteri Memnuniyet Politikamız

Bankacılık alanında fark yaratacak en önemli unsurun kaliteli hizmet ile yüksek seviyede memnuniyet sağlamak olduğunu biliriz. Bu nedenle bizimle kurduğunuz iletişimi önemser ve bildirimlerinizi insan odaklı yaklaşımımız doğrultusunda değerlendirip sonuçlandırırız.

  • Akbanklılar sayesinde var olduğumuzu biliriz.
  • Memnuniyetinizi en üst seviyede tutmak adına; dilek, öneri ve talepleriniz doğrultusunda kişiye özel, hızlı çözümler üretiriz.
  • Çözüm sürecinin her aşamasında sizi bilgilendiririz.
  • Akbanklılarla açık, şeffaf ve güvenilir ilişkiler kurarız.
  • Bildirimlerinizi en kısa sürede sonuçlandırırız.
  • Bildirimleriniz sayesinde gelişime açık alanlarımızı tespit eder; sizlere daha iyi bir bankacılık deneyimi yaşatmak ve kaliteyi, sunduğumuz hizmetin her aşamasında sürdürülebilir kılmak için çalışırız.
​MüşteriDaima en iyisini hak eden temel varlık nedenimizdir.
ŞeffaflıkTüm erişim kanallarımız size açıktır.
HızTalep, beklenti ve sorunlarınız için zamanla yarışırız.
ObjektiflikTalep, beklenti ve sorunlarınızıadil ve tarafsız değerlendiririz.
ÜcretTalep, beklenti ve sorunlarınızı değerlendirirken herhangi bir ücret almayız.
GizlilikKişisel bilgilerinizi gizli tutarız.
Müşteri Odaklı YaklaşımEtkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunarız.
GüvenilirlikAçık, anlaşılır ve doğru bilgiler veririz.
YaratıcılıkTalep, beklenti ve sorunlarınızı iyileştirme için fırsat olarak değerlendiririz.
DeneyimTalep, beklenti ve sorunlarınızı uzman ekibimizle değerlendiririz.
UygunlukKanunlara ve yasal zorunluluklara titizlikle uyarız.
MemnuniyetYaptığımız işin amacıdır.